05 July 2011

PONTENG KELAS :)

NIE TIME KAT KELASS SEMUA BAIK-2 GILAA , HAHA XD DENGAR SAJA APA YANG CIKGU CAKAP APA SEMUA . .  " BAIK CIKGU "

yeahhh..saya sayang cikgu...terima kasih


MULA KES PONTENG SEKOLAH AKU NAK CITER KAN 


kehkehkeh..selalu jugak kena rotan dengan cikgu.. aku ni boleh dikira pelajar bermasalah..sebab aku selalu ponteng kelas..terutamanya kelas subjek Sejarah,..memang muka akulah yang selalu ponteng kelas..aku pun tak tahu macam manalah muka aku yang cute ni dapat masuk kelas 2 BESTARI ..muahaha..tapi,,aku tak pernah pergi bilik disiplin..cuma suka ponteng kelas tambahan je.. hoho :D
tapi aku tk pernah kene rotan pun :p:p , just aku ny jerk kot saja-2 nak cakap kat orang yang aku nie kira rotan bagai-2 , hehe padahal tk penah kene rotan langsong kot . . , time ny JAHAT GILAA kot aku masa tue , eala penad gilaa bhai time tue ada macam aktiviti time tue jugak lha nak buad kelas apa jadah ntah . ., kalau kowg pun penad jugak kan kan kan :) tapi apa mao buad dengan cara ini kot aku PONTENG KELAS  tapi sekarang aku da tk ponteng or bagai-2 lagi buad masalah kat sekolah , aku da berubah da sekarang nak jadikk orang baikk lha sangat kan . ., hehe :) perasan jerk lebih nak jadik budakk baik or bagai-2 :p:P nanti lha aku nak ubah diri aku betol-3 baru boley . ., yesss :D aku tk ada lha TERLAMPAU JAHAT sangat sampai gaduh-2 apa semua lha , tk ada lha jahat macam tue sekali , kata orang jahat-2 manja lha macam tue . cewahh pppfftt . . :))




TERIMA KASIH SUDI BACA POST NI :D

No comments:

Post a Comment