26 August 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN ;D

bunga api



apa aku nak cakap dekat kauorang neyh SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAFF ZAHIR DAN BATIN . # cewahhrayalamalagitinggal3harijelahhsemangatkatakan :)) ohkay start aku cerita dekat sinie adalah nanti aku nak raya bali kampung # semestinyakenabalikkan :)) HAHA nanti pagi raya aku nak beraya sakan-sakan dekat mana-mana yang boley + dapat duitt :)) woahhhh sukanya , cewah ntah dapat ke tak duit tuh , maklumlah da besarkan tapi kalau dapat duit pun apa salahye ;D nanti malam aku nak main bunga api + mercunlah , kau ada ? tak adakan so shhhhhhh ! diamlah apalagi . HAHA kejam siakk aku neyhkan ^_^ , tak sabar ye nak pakai baju raya + makan kuih raya + kasut raya + apa-apa raya yang berkaitan hari raya , #apayangakumerepekneyh . mesti bestkan pagi raya pakai baju bling-bling + amik gambar sana sini + makan kuih raya + makan ketupat + rendang + ayam masak sambal + lodeh + blablablablablabalalabalal , malas nak cakap banya-banyak neyh bulan puasa neyh , nanti batal pulak puasa ^__^ kejap -----------> nak main bunga api dulu neyh . 











neyhlah bunga api yang kita main tau , HAHA macam budak kecik . kau ada ? tak ada kan so shhhh ! diamlah takmoa bising-bising kalau takada macam neyh . HAHA kauorang tahuk tak neyh bunga apa bintang namaya HIHI :D cantikkan bunga api bintang neyh ^_^
























tengok api jelahh :)









 lawanya bunga api neyh :)






da cukop aku da main bunga api neyh semua macam budak kecikk :) 
kejap ------------------> aku nak tunjuk something dekat kauorang semua kejap eah









aku tahu mesti kauorang pernah macam neyh zaman kecik-kecik anda :)
kepada sesape yg balik naik public trnsport tu, sila beringat ye
ni pon satu hal..tambah pulak kalu kena yang mulut bau longkang
ni mmg bahaya..serupa macam x dapat beli tiket raya ade la
ni komferm bukan aku...
sesape yang berminat boleh la roger dulu..mna tau kot2 aku tgh pegi kutip duit raya ke..opssss!!
hah cantik tak aku lukis tuh gambar diatas tuh ? tulah somethingnya yang aku nak tunjuk , ntah macam mane ntah boley terniat hendak melukis pagi-pagi lepas sahur , maklumlah semangat raya :)

HAHAkan da kene tipu dengan aku alah tipu-tipu apasalahya kan , sekali sekala :) apa-apa pun aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri :D


No comments:

Post a Comment