10 October 2011

kawan makan kawan --'



dah lama aku tak update blog neyh , yelah asyik busy memanjang jekan . =.=


ohkay apa aku nak citer dengan tajuk neyh ialah SAKIT HATI . sebab apa aku sakit hati sangat ohkay jum aku citer dekat korangg :)))




citer dia macam mane neyh , bulan9 hari yang sakit hati sedunia , # cewahh . aku taktahulah dengan perangai budak perempuan neyh , apa yang dia tak puas hati dengan aku pun aku taktahuk . nak kata aku  buad salah dekat kau sudah semestinya takkklah . sumpah ! memang aku takada buad salah dekat kau . hmm kau tahuk tak dia boley cakap dengan boyfie aku tuh yang aku neyhRAMAI JANTAN , SUKA KELUAR DENGAN JANTAN . ! ppppffftttt whatthefuck ! aku takpernah ada ramai lelaki kecuali kawan . aku tahu lewwwwwwwww kau jeles sebab takada kawan laki nak kaukan sayangg ::)) , so mulut kau tuh jangan nak macam longkakang sangat bodooooooohhhh ! aku takpernah nak buad citer dekat kau apa semua , kau jetuhh yang buad citer taktentu pasalkan kawan . kawan makan kawankan kau sialllll !tapi aku nak bagitau kau bilaa kau susah kau  carik akukan ? yes iknow . bila kau senang gila babiiiii kau lupa semua tuh :( memang sedihh siakkk masa tuhh ;(((( tapi nak buad macam mane kau yang buad aku macam neyhkann . kalau kau nak LELAKI tuh pergilahh dan cakap dengan AKU SAYANG KAU , AKU CINTA KAU , AKU NAK PELUKK KAU :;) kau cakap jelahhh macam tuh eh kawann :) aku memang taksuka orang makan kawan macam kau tuh . sumpah ! memang aku taksukaa =,= aku nak ludahhh dekat muka kau tuh boley takk ? hmm tajuk kepada topic aku neyh kau ingat tak yang kau takada virgin kau datang rumah aku sampai melalak macam anjeng serupa takpayahh dhoe , aku kesian tengok tapi bila kau buad aku macam neyh tak pikir pulakkkan siallllllllllll ! aku memang tak saggop ada kawan macam kau neyh sundallll ~~~!
yang aku geram dengan kau tuh kau boley pulak buad citer yang aku naik motor dengan lelaki , whatthehell ! aku tak pernah naik motor dengan lelaki kecuali abang , bapakk aku tuh sajaaa :) kau pandaikan buad citerr . boley masuk drama lewwwwwwwww . aku nak tengok juga berapa ramai yang undi kaukan sayanggg :)
tuh pun naseb baik H bagitahu aku semalamm , kalau tak berapa ramai lagii kau nak citer dekat oranggg ngekkk ! mulai sekarang kau bukan kawan aku , konon BFF sampai mati tapi neyh yang matikann babiiiiiii pppfffffftttttt =,= aku benci kau tahukk H . aku malas lagi nak citer pasal kau dekat blogg aku neyh , buad sakit hati + semak je dalam blogg aku neyh tentang kau perempuann :) kbyaii semoga kau berjaya buad cerita pasal aku :)


















# hati yang membara , tapi aku sabarr * cewahhh :P

No comments:

Post a Comment