10 October 2011

Syawal PERGI Zulkaedah TIBA .


 Syawal PERGI Zulkaedah TIBA .

assalamualaikum dan salam 1 blogger .... 



dah lama aku menyepi kerana tidak tahu nak post apa . errr~ kalau aku bukak blog pun bukannya mahu post , tapi , just blog jump jea . err~ otak beku nak post apa so tak post lah . //bebel =..=

nak kasut macam ni :') tapi tak akan dapat sebab kaki takada size kaki aku  err~ //nyampah den =..=

hari ni , 3 Zulkaedah 1432 kan ?  syawal mula pergi , ( 3 hari berlalu ) rasa macam tak raya jea tahun ni . sebab tak banyak pergi beraya rumah member member sekolah rendah n menengah cuma pergi 3 rumah jea disebabkan hujan masa tu =..= . n dekat sekolah tidak ada sambutan hari raya . kat sekolah tak ada sambutan hari raya sebab ada yang menghalang . contoh perkara yang menghalang untuk buat hari raya di sekoah ialah :

1. kita raya 30 hari bersamaan sebulan . n cuti raya seminggu , lepas cuti , trial spm pulak , dah lah 3 minggu , so , dekat sekolah tak ada sambut raya lah , ieka tahu , semua sekolah begitu kan ? //=..=

\\padahal contoh nya satu jea kot =..=//


okayy lah sampai sini jea , selamat hari Zulkaedah . ahahahaha >< okay bye , assalamualaikum :)


//Doakan saya semoga saya tidak lalai bila melakukan sesuatu perkara yaa :) terima kasih :D (terlalu banyak group blogger dekat facebook :3)

No comments:

Post a Comment